نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3109
-
الف
+

«جوکر» این بار بدون «بتمن» به سینما می آید

فلم جدید «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» کمتر از یکسال دیگر اکران می شود.

فلم جدید «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» کمتر از یکسال دیگر به سینماها می آید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «تاد فیلیپس» کارگردان و تهیه کننده فلم «جوکر» روز گذشته ۵ نوامبر عکس جدیدی از کرکتر نقش «جوکر» ستاره اول این فلم منتشر کرد و طبق برنامه ریزی ها قرار است این فلم کمتر از یک سال دیگر در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ ( ۱۲ میزان ۱۳۹۸) در سینما ها به نمایش در آید.

«جوکر» یک شخصیت خیالی بسیار شرور است که توسط «باب کین»، «جری رابینسون» و «بیل فینگر» خلق شده‌ و برای اولین بار در نخستین جلد کتاب‌های بتمن «دی سی کامیکس» در ۲۵ آوریل ۱۹۴۰ حضور پیدا کرد.

با این که چند ماه از آغاز تولید فلم جدید «جوکر» می گذرد، فعلا اطلاعات دقیقی از قصه فلم منتشر نشده است.

«خواکین فینیکس» پیش تر در مصاحبه ای گفته بود که این فلم متمرکز بر ضدقهرمانی است که داستانی متفاوت از آن چه از بدماش ها و خلاف کاران سینما انتظار دارید روایت می کند.

همچنان در این فلم خبری از «بتمن» نخواهد بود و تاکنون از تصاویر نشر شده ، این برداشت شده است که «جوکر» در این فلم رهبری نبردی اعتقادی را علیه مردمان ثروتمند گاتهام در دهه ۸۰ میلادی رهبری می‌کند.

طرفداران دنیای DC؛ کمپنی تولیدکننده کتاب های مصور که مالکیت معنوی کرکترهایی مثل «بتمن» و «جوکر» را دارد در ابتدا از انتخاب «خواکین فینیکس» برای بازی در نقش «جوکر» تردید داشتند زیرا نقش آفرینی استثنایی «هیث لجر فقید» در فلم «شوالیه تاریکی» (۲۰۰۸) کریستوفر نولان، این کرکتر را به چنان سطحی رساند که جایگزین کردنش با بازیگری جدید کار آسانی به نظر نمی‌رسید، اما اکنون با انتشار عکس های گوناگون از «جوکر» جدید به نظر می رسد «فینیکس» مناسب ترین گزینه برای جان بخشی به این کرکتر شرور است.

مهر نوشت : این بازیگر از زاویه ای به این کرکتر نزدیک شده است که پیش تر سابقه نداشته و این ویژگی جذابی است که طرفداران دنیای DC مدت هاست منتظر آن بوده اند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر